jag är med i tävlingen blogga på nellieberntsson.se för en dag!

hos: http://nellieberntsson.se

hon är en sjukt mogen & cool chey. är alltid sej sj, har 2 grymma ponnysar som rider sjukt bra! har bra åsikter och tankar oc allt de delar hon med sig av i bloggen! http://nellieberntsson.se


Vill du va i mina skor för en dag??

Vill du sitta & blogga inför flera tusen läsare. Få dina ord rakt in i andras huvuden? Kanske gör du det så bra, att du får flera tusen nya läsare till just din egna blogg. Kankse folk gillar det du har att skriva om & fortsätter följa dig. Kanske nån får up ögonen för dig & vem du är. Känslan att nå ut till flera tusen varje dag är AWSOME. Många kämpar varje dag för att NÅ ut till nåra hundra eller ens knappt det. Tro mig jag vet. Jag har SLITIT med min blogg & lagt ner SJUKT många timmar på filmer, bilder & annat.

Men den har gett mig chanser med. Att få visa vem jag är & vad jag tror på. Företag som vill jobba med mig & hästägare som låter mig få rida deras ponnysar.

Nu vill jag dela med mig till er.

Du får GÄSTBLOGGA 2 inlägg på min blogg en HEL dag. Länk till din egna blogg självklart. Skriv om vad du vill, hitta nåt som fångar mina läsare till din egna blogg. 2 långa inlägg och massa bilder får du lägga ut, film om du vill det. Min blogg blir DIN för en dag

Ta chansen!!

Detta behöver DU göra för att delta :

1. Kommentera att du är med i tävlingen. Glöm inte namn, mejl & bloggadress i kommentaren.

2. Länka NELLIBERNTSSON.SE på din blogg, med denna bilden & texten. JAG ÄR MED ITÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!


3. skriv ngt (på din blogg) om varför du läser min blogg & vad du tycker om med den.

That`s it. På fredag väljer jag ut vinnaren & kontaktar han/hon via mejl.

KLARA, FÄRDIGA GÅ!!

Syrran gör paorodi på mig själv

3. skriv ngt (på din blogg) om varför du läser min blogg & vad du tycker om med den.

That`s it. På fredag väljer jag ut vinnaren & kontaktar han/hon via mejl.

KLARA, FÄRDIGA GÅ!!

kopierade inlägget :
http://nellieberntsson.se/2011/11/22/tavling-3/#comments
/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0