Jag har inte haft tid till att blogga

Jag har tyvärr inte haft tid till att blogga igår. Förlåt men det har vatt så sjukt lång och rolig dag.
Först tävlade jag. Gick så dåligt så jag kommer inte ta upp det. Atagligen kom jag trea men bara 2 placerade blan c-ponnysar. Jag  var där ett tag sen cyklade jag till Ville och på vägen dit träffade jag Cassie och Goldie som galopperade. Så jag hade följe och sen kom vi till stallet. Då tog jag Abbey eftersom att hon inte hade blivit riden på över en vecka. Jag tog Abbey medans Cassie tog Ville. Vi skrittade en ruda runt  hagarna eftersom att Goldie får panik om hon är själv i hagen och rusar igenom staketet.
Hästarna tramsade jätte mycket och så så jag var nära på att glida av hahah xD Men det var bara kul.
Abbey var över pigg men bara kul. Det vart jätte mörkt ute så man så knappast något men så hade ju jag och Cassie reflex jackor så vi såg varandra.
Hästarna hade också reflexer. Dem hade reflexer på alla benen.
Sen var klockan kanske 18.00 typ så fixade vi hästarna och sen cyklade vi hem och då var jag nog hemma runt 19.00 :)
Sen åt jag kväls mat och sen stack jag och pluggade inför ett matte prov som jag hade idag.
Nu ska jag inte skriva mer så nu kommer lite bilder ^_^




Det var nog alla för denna gången men när pappa kommer hem så får ni se en video och typ ja bilder ifrån tävlingen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0