Liveblögg från Da huvudstad

Skulle igentligen nt blogga men kände för att slänga in ett inlägg va på Globen från kl 6-halv 11 awesome de va stjärnhoppning, uppvisningar och massa mer:) hittade massa grejer att köpa! Synd bara att jag nt e rik :( har iaf hittat schabrak pannband och nummerlapp som jag VET att jag ska köpta idag! Jag sov till 20 över 9 *stolt* men Ida snarkar fortfarande! XD idag ska vi ta tunnelbanan in till stan:) kolla lite och sen vi 3 till Globen och va där till typ 11:) nellie berntsson ska dit och dressyrmupparna. Hoppas även att få träffa Petra och filippa från AW! <3 men nu ska jag vänta på att Ida ska vackna den sömntutan så bye hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0