my feelings for you have always be real <3

Efter skolan handlade jag mat me mamma sååå intressant , not. Sen drog vi tiil malmö och fixade en grej hos doktorn me mina fötter för att jag typ viker in dom och blablabla. guud va intressanta saker jag bablar om va`? xd men ja de sög för att jag skulle igentligen vatt me anna men nu blev inte de och de är dåååligtt. ikv ska jag plugga spanska, engelska & kemi INTE kul. ska försöka se sverige-england om vi har dom kanalerna vilket vi säkert inte har. imorrn e de fotboll inomhus nt jeetee kul men ganska xdxdxd. men ja nu ska jag sluta babla för vet ni vad jag ska göra? xd jo jag har typ vatt medlem i pollux fast avbokar typ alla paket för där e bara meningslösa saker i så nu ska jag typ gå ur så har man typ sparpoäng som man kan få grejer och ja så nu ska jag beställa ngt därifrån xd. så ni får nöja er med detta osamanhängande inlägget så bloggar jag mer sen!



:( diss på sega snubbar på expert min telle e nästan EN HEEL VECKA FÖRSENAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@

/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0