Ponnyakuten dagens ridtur ;)

Tittar på ponnyakuten nu men jag tänkte prata om dagen ridtur.
Japp, idag red jag Abbey. Det var jätte kul! När jag skulle ta in henne vägrade hon men så tog vi in dem andra hästarna och då ville hon inte iheller. Men sen gick jag tillbaka till stallet och då ville hon inte vara själv så sprang hon till mig också tog jag in henne :) Sen fixade vi hästarde och red iväg. Vi red till skolan. När vi travade var hon super mega pigg. Hon trava typ sjukt snabbt men det var kul så jag fick ta och lätta ;) Sen gick det väll bra. Det var jätte mysigt men hon var jätte pigg men jag travade ändå ennu mera. Här kommer en bild på när vi red.

Jag på Abbey Sofie på Ville Cassie på Goldie ;)
Kommentera så får ni en video när jag rider ;) Lovar att det kommer en video om ni kommenterar!

Kommentarer
Postat av: Victoria Wyndhamn

Va mysigt det ser ut :)

jag vill se video! ;) / vicke

2011-11-20 @ 21:40:49
URL: http://vickesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0