ridhjälm 549

Japp jag ska ha en ny ridhjälm efterssom min andra har jag haft i 4år så den e  för liiten. Vill ha en GPA, JW eller charles owen. Men mamma tycker de e för dyrt, i med min telefon, aw, resa och sånt så ja. så jag har kollat på lite hjälmar på typ hööks & horse och sånt. va ju på my one idag. provade en JW assköna!



har funderat på denna. INTE fin på bilden, men har sett & provat i verkeligheten & den e jätte skön och snygg.
de e en CRW, den e billig oxå 549kr Såå den lutar de mot. Kommentera gärna vad ni tycker för er åsikt betyder mycke! alla som kommenterar får en länk för behöver hjäälp.

/wilma

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hjälmen tycker ja själv borde passa jätte bra på dig. Den är snygg me <3

2011-11-19 @ 20:00:18
URL: http://emeliewinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0