satan i gatan:)

Ja då har man kollat på idol! vet typ nt vem man ska hejja på alla e grymma! men ja nu sitter jag här och dunkar maggio! ska träffa idis imorrn och vi ska ja typ inge bestämt men typ bestämma vad vi ska ha me oss te stockholm bara 2veckor kvar!! slipper typ halva fredagen i skolan och på måndag e de studiedag, passar bra för kommer va ganska död efter stockholm! xd men ja nu lämnar vi de åt sidan och taggar till imorrn då jag och ida ska åka till lovisa, kameran är on så ni får maassoooor me bilder sen!



anna & jag mycke fint sminkade inne på lindex xd <3

dagens diss: Att dom på expert eller dom andra är sjukt tröga för jag skulle fått min iphone igår fast den kommer på måndag-.-
dagens diss: HEELLLLGGG(Y)





när jag anna,evelina & bianca drack vår äälskaade lime läsk (en tradition) och flumma rundor på toppen xd
smidiga lilla jag tappar OFC sugröret i flaskan :( xd



girls, you light up the day <3



nu ska jag joina TV vi hörs readers!

/wilma

Kommentarer
Postat av: Petra

STOCKHOLM I MITT HJÄRTAAA <3

2011-11-11 @ 22:52:29
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0