shoopping

Efter skolan drog mamma och jag till hööks. Kollade på hjälmen & provade grymt skön så den blev den. Köpte även en vinterridjacka, och ett par vantar. Hittade världens snyggaste schabrak för 239kr ååå gee miiiiggg. Om jag inte köper ngt schabrak i stockholm så ska jag köpa de. Hittade även en tävlingströja som jag önskar mej i julklapp.



mobba nt bilden! xd

och nu har jag lyckats bestämma mej hur jag ska göra. Med hjälp av världens underbaraste vänner i love you<3
så här kommer de att bli. Jag slutar me fotbollen, dels för jag sj tycker ja är kass inte jätte kul då lixom. Och för
jag inte tycker de e kul inte min grejj lixom. Så jag och Ida ska börja gymma där va en sån grupp typ för ungdomar på måndagar & onsdagar. FETT de då jag har fotboll så de passar perfekt. Och sen ska jag antagligen börja rida en dag till i veckan. Känner att de kommer bli fett bra. Ska även försöka vara ute och springa lite mer. Jag går terminen ut på fotbollen, så blir de anurlunda nästa år. Känner på mej att de året kommer bli grymmt. 

 

sky is the limit <3

/wilma


Kommentarer
Postat av: Linn

Guuuud vad fin du va i den! Ska du rida i den på torsdag? Ifall du ska det ta bilder när du rider så får vi se ;) Läsarna tycker säkert också om det <333 Puss gmn

2011-11-21 @ 16:36:18
URL: http://lwmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0