stallet next

bra rubrik va?? jag orkade inte komma på ngt bättre. men när jag kom hem från skolan så hade mamma gjort pannkakor yammiiiiiiii (yy) snart ska jag ut till stallet och rida dressyrlektion, och träffa ida:D fett me ös medvetslös! nä skojjaaa xd, på lördag så ska jag och ida till lovisa och sova där! feeettttt:D ska bli sjukt najz.
och dessutom kommer min iphone imorrn och stackars dom människorna som är runt mej för jag tjatar om de 24/7! iphonenörd?? ohjaaaaa.



denna bilden har ni säkert sett 10000000ggr om inte mer. men ja jag orkade nt leta fram ngn annan så ni får nöja er me detta ganska tråkiga inlägg

/wilma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bilden är överfiin <33 är iaf glad att du har slutat använda den hemska xd ska bli bäst :D vi får fota massooorr :D<33

2011-11-10 @ 16:13:21
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0