stockholms shopping

Köpte inte alls mycke där. Köpte lixom för 800kr på falsterbo så mina pengar va SLUT. Köpte grejor till tävlingar efterssom jag ska börja tävla lokalt på cömpe nästa år :) är fett taggad.


ett fake swarofski (stavvv) pannband som jag har planerat att köpa hur länge som helst! på my one kostar de 199kr men här på börjes endast 150kr!



japp en helt vanlig nummerlapp från börjes.



ett ljusblått tävlingschabrak från sjöhagens. ska ha de och tävla i med de nya pannbandet och mina ljusblåa benskydd. snööggt. de kostade 200. 95kr me brodyr. Men jag hade inte dom pengarna så när jag har sparat ihop ska jag brodera. Men frågan är vad? Bara Wilma Gullstrand eller wilma gullstrand på en sida och poetics compagne på den andra sidan? inte bestämt mej än. För ja de kanske inte e lönt om man slutar, men jag har INGA planer på att sluta. ska rida cömpe så länge de går men hoppas de e mååånga år till iaf:D
men kommentera gärna vad de ska stå för jag uppskattar de verkeligen!


Japp köpte nt mer tyvärr. Taggar redan för falsterbo för då ska jag spara som tusan och köpa myckkee!
falsterbo slår LÄTT allt.

btw, så blåser de storm här nu fett läskigt!

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0