tillbaks i de blåsiga skånelandet:D

Har haft en sjukt kul resa med bästa ida:D<3 efterssom jag nt har bloggar "ordentligt" på länge så ska jag skriva vad vi har hittat på för najsigt

fredag:
fick gå en timme tidigare från skolan :D najs. Mamma och jag hämtade ida och så åkte vi till sturup. Sa hejdå och sånt. Vi cheekade in säkerthetskontrol och allt sånt ni vet. Sen flög vi och sen när vi kom fram hämtade louise oss (idas mormor) Vi åkte till globen och kollade på invigningen och hoppningen och allt. Kollade lite på mässan. Åkte hem vid halv 11.

lördag:
jag vaknade 20 över 8 (kollade fel på kl) och ida vaknade halv 10 hahah. Vi gick ut och gick i skogen med Yatzy (louses hund) i typ en timme. Sen åkte vi tunnelbanan in till stan och kollade lite och sånt chill. Sen åkte vi till globen-shopping och köpte goodiiiss:D sen gick vi till globen. Kollade på allt hoppning och sånt :) Sen åkte louise hem och vi skulle va där själva. VI gick runt på mässan, men shieeett va mycke foollkk, sjukt asså. Köpte schabrak,pannband & nummerlapp. Såg nellie berntsson och hela PA 3 gänget :) Sen träffade vi Petra från AW :D och gick lite med henne.  Sen kollade vi på hoppningen. När dom byggde banan så kom Mange Maekers och sjöng fest hos mange. Silket ÖS!!!! FEEESTT I GLOOBEN!! Sen vi 11 åkte vi hem. 

söndag:
 fick gå upp ganska tidigt. Åkte till globen vi 9-tiden. Kollade på hoppningen och sen va de Gran Prix. Hela globen stof upp och jublade så fort Roffe kom in och skulle gå banan. Han hade varit och tävlat i Dubai och kommit 4:a.
Gran Prix vann John Witaker. Han e amazing asså. Sen vi 12 åkte vi till flygplatsen:( flyget va försenat typ 15min.
På flyget typ när vi landa gjöng ida och jag jääteefint. Vi bara FEST PÅ FLYGET!!! sen började alla applådera hhahahahahah. Kom hem för en stund sen och är övertrött! Tur att vi har studiedag imorrn:)
Men har haft en sjukt kul helg!! Måste göras om nästa år!



oldie.

Hade nt med mej kameran palla nt. Så har nåågra halvkassa bilder från telefonen men dom får ni imorrn!

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0