usch......

Jag svimmar ALLTID när jag tar sprutor. Idag s skulle vi ta en i skolan. Jag tog den före alla andra. De gick asbra, och jag var med på lektionen. Sen på rasten skulle alla andra i klassen ta den. Jag & Anna gick dit för att kolla hur de gick. Vi sätter oss ner och alla pratar om sprutan. Sen vaknar jag av att jag ligger på golvet och har svimmat. Slagit i huvudet osv. så sjukt jobbigt. Efter en halvtimme mår jag skit. Så pappa kom och hämtade mej och nu är jag hemma vilket nog va tur för jag mår rkt kasst. Där va andledningen till att jag e hemma nu.
Så jag kunde nt va me anna ;((( Men ska nog till skolan imorrn. jag hatar att svimma¨:(



/wilma

Kommentarer
Postat av: emma

hur länge har du ridigt cömpe?

var red du innan? :)

2011-11-22 @ 14:48:14
Postat av: Ida

Krya<33

2011-11-22 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0