you be prince and i be the princess is a love story baby just say yes....

Söndag kväll i skåånee, precis käkat pratat me linn i telefon och ska sen se ponnyakuten och äta chokladpudding sen klockan 10 sänder dom från stockholm horse show som jag ska se!
ååå jag saknar de redan!! vill va däär. mamma och jag ska även kolla AW också.
dagens fråga:
e de ngn som vet hur man laddar ner musik gratis från youtube till datan så man kan ha de i windown movie maker???? jag har försökt och försökt men de laggar sönder!



men iaf så imorrn ska jag va hemma och chilla. Någon som vill träffas?? De suger att ingen annan skola än vår har studiedag dom bästa finns ju på andra skolor! de suuuger. Men ja iaf så ska jag till stallet och typ skrubba krubban (hah) och läna grejer och såklart hälsa på min söta pani.



åå jag orkar nt skolan och börja vardagen igen. palla. vill också sluta på fotboll nu. de e jobbigt att gå dit lixom när man tycker de e svintråkigt. meningslöst lixom.
men shiit asså vad tiden går fort. känns bara som om de va igår ida och jag stod och hoppa i köket för att vi skulle få åka till stockholm:D óch nu e de lixom över. vi bara dit igen! men hoppas att de blir nästa år!



jag kan nt skapa känslor som inte finns,förlåt.

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0