^_^

Nu har jag satt in den nya headern som lilla Wilma har gjort!
Idag har man vatt på skolan och träffas alla kompisar. Vill säga GRATTIS ANNA! Som fyller 13 år i dag :)
Idag är en stor dag för henne. Hoppas att hon får massa presenter. Kolla gärna in på hennes blogg : http://lrkryttarna.blogg.se som hon bloggar på med andra kompisar.
Nu försöker jag också hitta hur man redigerar text i bloggen så att det kan bli snyggare.... Hittar ej det. Men för att underhålla er kommer det en liten fin låt som jag spelar på gitar(Kan den utan till så om ni kommenterar bra så gör jag ett video inläg där jag spelar och sjunger till)!

Heja "save tonight"!!!
Nu får ni  checka andra bloggar för nu ska jag göra andra viktiga saker i livet!
Puss PUss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0