alla har vi varit små...



 2009. haha typ min favvo bild dåe.  fint jag redigerade den då. värsta självförtroendet jag hade då.

 2009 jag & världens bästa vän. hehe vi hade inte känt varandra så länge då! shitt va långt hår jag hade! (jag te vänster)

 2009 hehe åkte till AW för första gången endast 9 år då. yngst på hela lägret. fick världens sötaste b-ponny lilla fina emil<3

2010, på cran canaria
2010 då jag spelade innebandy. askul saknar de jätte mycke. de e typ roligare än fotboll.


 2010 sommar.

 hehe knäpp bild men den bjuder jag på.
 de va 2010. en kväll då jag va me kompisar, på stutsmattan och flummade!

 hehe min kompis typ klädde ut mej te fjortis. 2010



 2011, då allt va så himla perfekt. serri ALLT.

 japp nu e vi finaly hear. on 2012.
ett blandat år hitills. lite up and down. på väg upp nu faktiskt. tänkte efter hur mycke man förändras. skolan kompisar ridningen ALLT. skolan: så ja uschh not so wery well. kompisar: fått många nya. men förlorat ngn som man trodde skulle va ens bff för alltid. blev helt knäckt när de togg slut. men har lämnat de bakom mej nu och gått vidare. men tro mej de va svårt.





hoppas ni uppskattade inlägget. de tog mej LÅNG tid att leta upp gamla bilder på en annan data skicka över osv. vill ha massa kommentarer nu!



i love u<3

Kommentarer
Postat av: Elias

Väldigt många bilder, Och ett bra inlägg!! :)

2011-10-21 @ 16:34:31
Postat av: Sara

Herregud, jagkommer inte ihåg att du hade så långt hår !

2011-10-21 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0