chilldaaaa

blire en chill da imorrn! kanske ska va me ida, på kvällen träffar jag lite grymma vänner och går halloween. men anna svara på sms!!!!!!!<3  gör fortfarande headers för alla som vill ha!!!!
hittat lite nya roliga grejer på picasa. roligare headers dåe. statestiken och kommentarerna har vatt skit ett tag nue. men idag har de höjts bra!!! dåe blire kul att logga in och se bra statestik och godkänna komentarer.



trök kväll men finns på skype!! wilma.gullstrand  de e bah att lägga till skriv att ni e bloggläsare också för accar nt vem som helst xd typ hela lovet e nässtaaan planerat.

måndag: kanske va me ida, färga håret  & gå halloween
tisdag: typ kanske va me anna & evelina
onsdag: te farmor & farfar och sover där
torsdag: typ på stan i trelle rida på kvällen sen
fredag: INGEEETTT BESTTTÄMMT.

sen har jag inget mer planerat, men vill ngn träffas så call me !



nawii gulleee ponny<333333333333333333
i lördes (förra veckan) när jag skulle hämta honom i hagen så kom jag gående så börjar han trava mot mej och gnägga. söoutiiisss <333



men ja ikv ska jag nana tidigt, mockat, cyklat 1mil ridigt 3 hästar, vatt uppe tidigt. IM TIRED!
ska försöka sova lääängeeee imorrn, de e ngt jag verkeligen nt e bra på! men ja ska sovaa länge imorrn. kan ngn önska mej lycka till? XDXD men ja de me 30 dagars grejsen fixar jag i morrn för jag glömde igår och pallar nt nuee. men ja vi hörs imorrn fina bloggen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0