Cömpe,Lucas,Cömpe,Lucas









Cömpe,Lucas,Cömpe,Lucas <3
loveyou<3

Lucas hade jag på ett ridläger AW i sommras. Världens bästa ridläger KLART.
Hade Lucas och gasch.. vilken fin pownie. Saknar honom ngt enormt. Hoppas jag får
honom nästa år med. <3

Cömpe är ju min meddryttarponny. Haft han i 1 år & 2 månader.
Lärt mig så mycket på honom, kämpat,kämpat, vissa gånger har de gått dåligt, andra bra.
Men i torsdes då kände jag att de bara stämmde. Så grymt fin han va. <3
Ska ha merkarbete på honom imorrn. Hoppas att de klickar lika bra då.
Together forever never apart maybe a dictanse but never a heart'<3

//wilma

BTW, till Linn, e de bara jag som inte kan se statestiken, e de fel på min data elle blogg.se??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0