den lovade bildbomben



alla bilder kan va från 2månader till 2 dagar gamla so ENYOY!



jaa ida & jag smörjde allt detta!



japp jag ida & lovisa äger på att rita!

 dom snögga normala cheyerna!

 saga, ida, linn, jag och sagas racersyrra becka.

 mina sötnosar<3

 jag och finaste linnicsh<3



flummcheyerna efter skolan!

panniii<3

 idiizeen & jaug <3

 min goodaa pizza (den blev faktiskt godare än idas tror jag xd)

 den finaste <3



en tridition jag anna,evelina & bianca har, ÄLSKADE LIME LÄSK, hahahah. de va fett kul!



klumpiga lilla jag som ALLTID tappar sugröret och inte får upp den!

 ANNA & JAG<3 ANNAS BLOGG HITTAR DU
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

 ngn random på maaajjj,

 den lektionen då han va finare än briar <3

 doomm  cooollaaa xd

 dom mindre snygga morgontrötta brudarna XD

 tro de eller ej men jag stryker faktiskt! (fick betalt )

 2 glada tjejer i bilen me milkshake!

 cömpes fina stjärna <3

nu pallar jag ej ladda upp fler bilder, men de finns fler men dom får ni en annan gång.

/wilma


Kommentarer
Postat av: Ida

Min pizza blev lätt godast!!

2011-10-31 @ 08:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0