en härlig start, *host*

japp loggade i och såg denna kommentaren. härligt me creed nu när den är nystartad.

en chey kommenterade...

asså er nya blogg suger!!!
INGET nytt inlägg på hela dagen idag, och ni sa att det skulle vara bra uppdate för att båda har iphones, så jag säger ANVÄND dom då?
SÄKERT flera som slutat läsa bloggen för de har inte vatt något inlägg idag.
nån som håller med?- jo ALLA

svar: okey vrf läser du den då?
ska jag förklara detta för dej, nu är de så att mitt liv tillbringar jag ej framför datan eller telefonen. Jag har ett LIV. har vatt me kompisar & hästar hela dagen har ingen tid. och hade jag kunnat hade jag upptdaterat från min iphone men nu funkar ej blogg.se appen. men varför blir du så sur om där inte e några inlägg? vår blogg va ju dålig så de spelar ju ändå ingen roll elle? jag tror våra läsare fattar att man inte kan leva sitt liv framför datorn.. och du hade de bara inte varit enklare att be om en länk??

//wilma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0