En träning behöver ansträning

Hihi, fyndig rubrik jag kom på va?
Tränade idag :) Gick väll okej. Imorgon är det en lång dag i skolan men som tur e är att man han underbara vänner. Kanske slänger in ett till inlägg lite senare om jag hinne(vill) men ska först berätta vad jag gör :)

Just nu är jag inne på blogg.se, facebook, deyviews.com och några trevliga bloggar? Ska snart gå ut till Glitter och ge henne mat och sen äter man. Känns konstigt att ha lagt ner min andra blogg och blogga på denna nu men denna bloggen är roligare för den andra visste man redan vad jag gjorde under dagarna.
Känner för att börja läsa andra bloggar nu så ni kan väll kommentera om ni har en blogg så länkar jag den på ett enskilt inlägg också klickar jag in på den...Typ som en mini tävling eller vad man ska säga för man får typ inget pris förutom länk.

Jag har en fråga! Vad är det som händer i hästvärlden just nu? (hästbloggarna) Alla börjar typ sluta blogga och fjanta sig med andra saker också vidare.....

Liten bild på mig och harry 70 cm xD


Wilma och Lucas


Kommentarer
Postat av: Anna

Min blogg:

Http://enebergzki.devote.se

2011-10-10 @ 20:06:46
URL: http://Enebergzki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0