finnicsh!!

yey blev äntligen klar me skitet :) bara spanskan klar men den e skit lätt hahah. DISS på skolan. lång day ida me ändå chill. Idag ska jag inte göra ett skit. Första dagen på läänge jag inte har ngt planerat tråkigt, men ändå skönt att man kan göra vad man vill. Funderar på att baka. Det är en av mina favvogrejs, att göra. Hahaha ida och jag gör alltid de ibland blire misslyckat och ibland övergott. en gång gjorde vi en kaka som smaka gummi och en gång tog vi 4dl socker i chokladbollar, snacka om att dom smakade socker ? XDXD. Men japp vi får väll se...

 my LOVE <3

hihi bra att jag inte har ngt planerat, för uppdateringen blir på TOPP :D

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0