Flummiga tjejer är vakna!

Hejsan finfina bloggen! Nu är det jag som bloggar lite här! Wilma och Ida och jag är skit flummiga... HAHA xD
Vi kommer verkligen att vara trötta imorgon ^_^ Kollar lite bloggar och försöker att lugna ner oss. Imorgon ska jag redigera en video och sen kommer den in på bloggen. Hoppas ni fattar vad vi håller på med lite senare.
Just nu sitter jag här i soffan med Wilma och Ida och har en fet mustach(stavning) hahahahaha! Fixar litta saker i bloggen och gör några filmer för vi lixom kollar inte på filmer utan vi gör filmer!

Vad tycker ni om bloggen? Men ärigt talat så tycker jag att Nellie har blivit lite fjantig, innan gillade jag henne men nu börjar hon bli konstig....
Haha jag är knäpp!
Wilma och jag gör ful min!
Men nu ska wilma ta över datan så ser vi om det blir något inlägg av henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0