helgtankar..

får bli ett sissta inlägg idag. denna helgen har vatt knas. super rolig, stressig, man e iaf grymt trött. i fredes va jag ju me linn i stallet & sen hade vi myskväll & kolla på idol, snacka och så. sen i lördes spelade jag fotboll & sen sov vi ju över. haha så ball vi hade, när vi va hemma själva och satt och åt och pratade om läskiga grejer som hade hänt, så blev vi helt rädda och typ sprang in i teverummet och skrek, hahahaha. sen idao har de ju vatt stallet hela dagen. vissa människor på helgerna så e  dem bara hemma och sitter vi datan 6 teven. men lixom när man kan göra vad man vill so.. men de e mycke skönare att somna en söndagkväll med roliga minnen från helgen och att man e trött, man tänker på alla roliga saker som hänt osv. än om man sommnar me huvevärk för man suttit för mycke vi datorn. visst kan de vara skönt att chilla ibland men inte alltid. jag har oftast mycke energi och dem vill man göra ngt av de! japp de e mina tankar och jag är ganska nyfiken på vad ni tycker!





Linn Anderberg & Ida Nielsen. jag älskar er.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0