Hiss&Diss

Tänkte ha en liten hiss&diss nu bara för att få lite annat på bloggen :)
Pallar inte skriva massa saker till bilderna så det blir det ej.
Börjar med diss eftersom att jag började med hiss förra gången.

Dissar detta schabraket ifrån hööks för att lixom det är välldigt uttjatat nu och så.. Det är OK till träning men ej tävling...

Dissar demma ridstövlarna ifrån hööks för att jag tycker att dem är SJUKT fula! Varma och sköna med dissar fulheten!

Dissar demma shapsen. Fula och obekväma. Går bara isönder och är jobbiga att sätta på och av.

Fet dissar demma sporrarna. Detta är cowboy sporrar som jag tycker är fula och hemska. Vanliga sporrar är ok men inte demma! Usch!!!!!

Det var all diss som jag hade att bjuda på så nu går det över till hiss!

Hissar STOORT detta täcket! Ur snyggt och bra. Detta täcket är välldigt vanligt om man säger så i färgerna men det är ända snyggt.

Just nu årkar jag verkligen inte blogga mer för det är jobbigt! Måste komma på något bättre att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0