Hööks på onsdag med finaste xD Gilla!

Ska till hööks på onsdag med Wilma och Ida(finaste tjejorna) :) Jag kommer inte att köpa något då men om jag hittar något jag vill ha så vill mamma att jag fotar det och sen visar dem så vi kan köpa det tillsammans så att det inte bilr fel. Har köpt många gånger då jag inte fått så denna gången så ska jag vara en snäll tjej och göra som mamma säger :) Ska kolla extra mycket på schabrak och pannband för jag älskar att köpa sånt, speciellt till Ville!
Wilma ska köpa ett flicetäcke till Cömpe och Ida ett annat flicetäcket till Toppen(hennes foder ponny) Dem är jätte snygga! Vill också ha men jag sparar ju mina pengar så jaja kanske smartast att fortsätta spara... Mamma ska höja min månads peng med 30 kronor bara för att jag har tjatat i 1,5 år. Nu är det dags... bambambambaaam.. Min månadspeng kommer att hamla mellan 150-200 kronor men gissar på att det blir 150 :(

Hur mycket pengar får ni i vecko/månadspeng?

Här är en länk till er som inte kommer in på hööks hemsida eller helt enkeöt inte vet vad det heter : http://hooks.se
:) Är det bara jag som älskar att matcha häst saker? Tillexempel: Grönt schabrak med vit kant, vitt pannband, gröna benskydd, gröna ridbyxer och vit tröjja :) Tycker ni att det låter frästande???

Vill ha reflex saker så här kommer saker jag skulle kunna tänka mig att köpa ;)






Det var allt jag skulle kunna tänka mig att köpa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0