ju mer dom spottar destu snabbare kommer ja att blomma...


mår fortfarande asdåligt inte säkert att jag kan gå iskolan imorrn-.- uschhhhhhhh



har typ kollat på film heelaaa dagen. ingen fotboll ikv heller:( aja...



Lät hon in, lät hon ta.
Lät mig tro, vad hon än sa.
Jag lät det gå, svävade på moln.
Tills hon slet mig i stycken och spottade på mina sår.
 Men ser det ut som om jag sörjer dig?
Mer som om jag höjer dig.
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.


Gav hon allt, allt jag kan ge.
Hon ville ha mer, det är sån hon är.
Ensam är stark, det är sån jag blev
litar inte på någon och allt är hennes fel.



bilder på lucas för jag saknar han mäst<3

/wilma


Kommentarer
Postat av: Emelie!

Wilma: Hihi nya benskydd?:)

Sv: Jag tog bara några benskydd som finns i den korgen :) Men dom är igentligen för små. Vilka benskydd hade du på Cömpe innan du köpte egna? :D

2011-10-17 @ 16:19:03
URL: http://emeliewinquist.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackars dej:(

Ja e så pass " frisk " att ja kan komma imorgon.

KRYA KANELBULLEN<3:)

2011-10-17 @ 16:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0