Kladdkaka om my way

Hejsan ! Nu ska jag baka kladdkaka som jag senare kanske kan äta med familjen :) Idag är det ponny-sm i dressyr på lillhagen så jag önskar er ett lycka till :) Hela helger blir det ponny sm :) Kanske träffar er där?
Kom fram om ni ser mig!
Vore lixom kul att lära känna läsarna lite mera ;) Ni kommer att få se vad jag kommer ha på mig då så att ni kan kolla efter kläderna. Tveka inte att komma fram!
Kommer att ta foton med mobilen om jag inte hittar min kamera. På tisdag blir det träningtävling :) Tagga!
Är inne på lillhagen.se och kollar funktionärs listan.

I nästa inlägg får ni se vad jag ska vara!

Kan avslöja att jag hissar det som jag ska vara :)

Jaja kolla om ett tag igen på bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0