life...

livet, rullar på samma saker händer typ. veckorna i skolan fotboll måndagar & onsdagar ridning torsdagar & söndagar. kompisar på helgen. de borde ni veta vi detta laget?? vill att de ska hända ngt nytt. ngt man blir glad när man tänker på de. jag vet en grejj som hände i tisdags. jag va hemma å sjuuukt deppig. mycke trök saker hade hänt. inte den gladaste här i världen. då hände EN grej. som förändrade min da. detta är fortfarande hemligt för vissa men mpnga kompisar vet de. KANSKE kommer upp i bloggen lite smått om ni inte redan fattat ?? XD
haha nee så stort e de inte. de e bah en grej me mej så not så speci XD. aja shit the same.
känner för att hitta på något galet på lördag! ngn som hänkar?????? göra ngt kul inte bah träffa ngn kompis hemma hos ngn. göra ngt kul!???? hahah ja e tröööttt. men serriii känner faktiskt för de. så sms kommentera or call me! whatever!  

  saknar immeln<3
jag,vigge,fille,cindy & alle på bilden. Immeln fyfan va kul de va!!

inge serii inlägg jag behövde bah skriva av mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0