Mer om min tå

Japp som sagt nu har jag ätit och antagligen brutit lilltån. Det var så att Felicia skulle kolla på en video som jag filmade henne när hon recade. Och sen gick hennes ponny polly ett steg fram utan att jag var berädd så stog hon där ett tag och det gjorde skit ont och nu tror vi att den är bruten :(

Stackars tå!

Jaja skit i! Jag skall ändå vara fuktionär imorgon. Jag skiter i hur ont det gör....
Är inne på mammas dator nu :) Den är bra men inte lika som min ;) Hon har en macbook ^_^ Gillar inte den :) Haha
vi är en liten macbook familj för min lillasyster och min mamma och pappa har det. Jag vill inte ha det, men hade jag velat hade jag fått.

Lite bilder ifrån aw kommer nu :)


Jag failar och trillar av :)




Kommentarer
Postat av: m'

sv;

aaw saknar dig med! ♥ Ska du till aw nästa år?! :D <3

2011-10-15 @ 21:52:02
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0