myyssskvääälll

chill da idaoo drog upp te ip vi 12-tiden va matchrappotör me benja & amanda. haha de va inte så kul att va matchrappotör men ja, benja, ame, maria & ida satt typ och snacka hela tiden soo. sen drog jag och ida hem till ida. va där en stund och sen kom pappa och hämtade oss så drog vi te hööks. Köpte ett ööveerrsnyggt goldmedal fleecetäcke som jag redan hade kollat ut! sen gick vi in på horze och där blev de en manborste. sen köpte vi milkchake och drog sen hem te ida. hihi flumma runt lite och snacka. nu sitter jag här och har precis käkat ska snart se reprisen på idol och käka godiis heheh tjöckiiss! linn har vatt funktionär hela dan så de e drf hon ej har uppdaterat men tror hon gör de tonight! 

 
japp täcket jag köpte snöggt va?

 hihi snögga va?? XDXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0