Nytt schabrak

Idag har jag köpt ett nutt märkes schabrak på Timotej&Andersen. Ska kolla om det passar idag. Vet inte vilket märke men det står på schabraket :) Imorgon kommer det att bli nice! Ska träffa världens bästa tvillingar nu. 3 sticker jag till Lillhagen och fixar inför imorgon och sen sticker jag till Ville och rider med Cassie♥
Här kommer en dålig bild på schabraket ;)

Och här kommer en till dålig bild på mitt nya schabrak!

Hihi, Vad tycker ni om schabraket? Tror ni det kommer bli fint imorgon eller inte? Lämnar tillbaka det om den inte passar men hoppas att den passar :)
Nu ska jag snart sticka till stallet.
C ya!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag har skickat bilderna till headern nu ;) Så om du vill och orkar så sku jag bli glad om du gör en header åt mig med bilder :)

2011-10-23 @ 09:49:43
URL: http://nuuskulover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0