perfa helg!

heyy sorry för jag inte bloggat i dag men vatt i stallet hela dan! i morse så  vakna ida & jag vi 9 och så gick vi upp. så berättade idas mamma att vi skulle åka till stockholm och gå på sthlm horse show. vi blev helt överlyckloga! har aldrig flygit sj men. sen låg vi och slöa och spela wii asläänge och typ skratta en massa. sen drog  vi till stallet. kolla hoppningen, fodra, to in hästar osv. Ida red och jag kollade. jag va i stallet till typ halv 5 drog hem sen och kom på då att jag glömt alla sova över  grejjerna i stallet. tur att man har en sneel mamma som kör en i dom lägena. har käkat och så och ska snart bada. en tjej i stallet har fotat jäättee bra bilder från hoppningen. dom kommer på den nya headern som jag ska göra när jag fått bilderna. men vi hörs sen!

ngn random bild på mej och lovisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0