Presentation

Hejsan bloggen! Här kommer en liten presentation av mig. Jag heter Linn och rider 5 dagar i veckan. Jag rider dressyr lektion i gång i veckan på en ridskola som heter lillhagen och hopplektion på lillhagen. Jag har en foderponny som heter silver Viril. Han är 21 år har hoppat sm men det märks inte. Jag driver en annan blogg också som heter linnmig.blogg.se men kommer inte att updatera på den. Det var en annan som hade tagit teamlw.blogg.se så det fick bli webblogg.se istället... Lite bajsigt men men man får ta det som blir ledigt. Jag och Wilma har vatt lite flummiga idag men vi har lugnat ner oss nu. Här kommer lite bilder på mig och Ville♥




Ska snart hem så jag måste avsluta detta inlägget! Hoppas att ni kommer trivas på bloggen :) Älskar ju att blogga för er! Kommentera mycket nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0