Rest in peace<3

Jag = en stor fet klant! Fattar till hur Ja lyckades klämma min iphone i bildörren och sen tappa den i marken. Ni kan ju själva gissa at den e ganska mos just nu. Den funkar att andvända men den är sprucken och böjd som en banan. Jag ska köpa en ny men måste betala sj. Ibland hatar jag mej sj skarpt. Jag har önskat mej en iphone typhela livet och 2månader efter jag fått den så sumpar jag de GREAT. R.I.P min älskade ajjfåån. <3 jag vet att ja e sjukt töntig som bölar för en telefon men den betyde allt! Låter kanske konstigt men den va den finaste present jag någonsin har fått. Förlåt för ett gnälligt inlägg så ni får ett serriösare imorrn. /wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0