slappeedaa

Har precis kollat film. Mys. Funderar på att steka pannkakor men efterssom jag nt pallar och nt e hungrig så skiter ja i de. Precis snackat me vigge i telefon och ja träffar han och några till som sagt ikv så sjukt kul de ska bli! anna & evelina kommer hit innan så cyklar vi tsm te matan. När mamma kommer hem vi 3-4 ska jag klippa mej och slinga håret. Hoppas de blir brao. Men ja ska nog sätta på en film till eller ngt, för pallar nt göra ngt ida kunde nt va och så ja. men vi får höras senare!



jag och lilla rose<3 ja jag vet jag är alleles för stor! XD

 

så nu har linn fixat till bloggen igen! hon har full koll på hur man gör men de har nt ja!XD

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0