som en dröm..

kom hem för en stund sen har bara inte pallat blogga :) cömpe va SÅÅ fin idag. <3 ngn hade klippt honom efterssom de inte blev bra när jag gjorde de. han hade fått en stjärna på rumpan. de passa perfekt efterssom han e min superstjärna<3



denna helgen blir awesome<3
imorrn så e ja hemma me la familia. chekar idol och chillar. sen på lördag så ska jag hoppträna för ted. kul!
sen är de fest me hela stallet. sen åker jag & ida hem till ida och sover över. sen på söndag e ja me ida är i stallet och så. fett kul helg! speccii lördagen! tillbringar den me dom jag älskar mäst!!



han bockade och va jätte pigg när jag red fram hihi love it! sen blev han asfin på lektionen. måste träna mer på slutan, men annars gick de super. loveyou <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0