someone like you <3

Tränat, käkat, ducshat, och nu BLOGGEN & sen plugg till matteprov. kul va?? XD
Har snackat me sjukligen linn<3 i en halvtimme.
Jag: Jag har precis tränat
Linn: då e du väll kall?
Jag: HAHAHA va?? nej jag e varm!

Normala cheyyer. Men tänkte försöka redigera bilder på picasa på ett specci sätt. Linn föröskte förklara i  telefon men jag e låångt från säker på att jag kommer lyckas. XD nää men de e en bra andledning att skuta upp pluggandet. SMART VA?? XDXD Japp men linn sa att hon skulle göra en liten hiss & diss så jag tror de kommer upp snart! Vi måste höjja statestiken för den suggeerrr!!! så några tips för att få den att höjjas?? alla som kommenterar får en länk! men nu ska jag försöka klura ut hur man redigerar de på de sättet. ETT LYCKA TILL MAYBE?? FÖR JAG TROR DE BEHÖVS!! Bilderna kommer upp sen ( om jag lyckas ) XD



2 extremt snöögga cheyer, på världens bästa AW ! <3
och NEJ även om de står vhf på min jacka så rider jag inte där är nt medlem heller. Ska jag bli medlem i ngn klubb sen när jag börjar tävla så blire lillhagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0