svaaarr

svar på kommentarer :)

emelie:
Wilma: Hihi nya benskydd?:)
Sv: Jag tog bara några benskydd som finns i den korgen :) Men dom är igentligen för små. Vilka benskydd hade du på Cömpe innan du köpte egna? :D

svar: okej :) jag lånade fridas ett par gånger men sen köpte jag egna :)

(jag frågade om hon hade nya benskydd)

Super fin videp, ser verkligen hur du har utvecklats på Cömpe (L) Skulle igentligen vara med på markarbetet i Söndags men jag hann inte ;(

svar: tack d betyder! okej du kan ju va med en annan gång :) <3


anna:
Stackars dej:(
Ja e så pass " frisk " att ja kan komma imorgon.
KRYA KANELBULLEN<3:)

svar: tur för dej :)men jag tror kanske att jag kommer imorrn..
TACK CHOKLADBOLLEN<3

( hhiihi älska annas & mitt smeknamn på varandra heheh .... XD:)



/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0