Svar:

Svar på kommentar:
Filippa: Nutte!
Svar: Du e gumman ♥

Blev en liten svar på kommentar nu ;) Är fri från skolan idag så då är det väll en rätt najsig dag idag.
Tycker att det vore skit kul med en blogg tävling :) Wilma vi måste snacka! Messa mig när du ser detta!
Tänkte bjuda på lite ovisade bilder nu ;) Hoppas att ni diggar dem!





Japp, som ni nog märkte så blev det en bild bomb :) Hästen på bilden var min ridläger-ponny dem första dagarna, men sen bytade jag till en svårare. Dey är den på bilden.
Jag och hon andra tjejen (issa) bytade hästar för hon typ ville ha min och jag ville ha en busigare som slängde av en också vidare :)

Ska göra ett inlägg till som är tidsinställt sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0