tävling idag 70 cm med hebbe

Hehe :) Ska hoppa Herbert 70 cm idag ;) Önska oss ett lycka till för det lär behöva. Emelie kommer att fota så mycket som hon hinner för sen ska hon till vellige och göra någon random sak enligt henne xD Ska ringa henne nu och kolla vilken tid vi ska cykla till stallet?
Slutade 12 idag! Gud vad najsigt asså! Är inne på Nikkis dator nu för jag pallar inte gå upp påmitt rum och hämta den och sen sitta vid den så därför tar jag nikkis dator. Lilla Emelie svarar inte... Bajs!
Måste verkligen plugga ínför NO provet imorgon xD Haha pallar inte..
Random bild på mig när jag vaknat xD Ligger i linne och tajts i sängen :P Sorry om bilden kan misstolkas!

Jaja nu får ni läsa in lägget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0