Uggs!

Tjenare bloggis! Har fått uggs idag( ej äkta) ska få ett par till typ snart. Känns lite
bortskämt men min pappa hittade demma när han jobbade så köpte han dem och sen snart
ska min granne åka till typ kina och då ska hon köpa uggs :)
Undrar hur dem ser ut? Hoppas dem är fina! Om ni vill se bilder ifrån mina skor så
får ni bannemej se  till att kommenetera ^.^ Webbade med Esther innan men nu så wibbar jag liite med Alexandra ♥ Saknar den fina tjejen! ;) Träffar henne imorgon så snacka om att vi kommer att ha det ballt!
Hon ska ha sova över kalas så det kommer nog att bli sent xD
Tänkte bjuda på lite bilder nu. Ska fixa en film ifrån skabesjö idag och redigera bilder :)

Här kommer bilderna :) (OBS bilderna är redigerade)



haha hoppas att ni gillade bilderna? Ska redigera bilder nu så C ya!

Kommentarer
Postat av: nikki

Gud vad kul!

2011-10-31 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0