varm choklad

sitter här och dricker varm choklad me ööveeerrrmycckkeee vispgrädde:D tjökiss här! XD
sitter och funderar på att ha en bloggtävling, har lite grejer i mitt skåp som tar plats som jag inte får sålt. men de blir så trist om man planerar en rolig tävling så e de ingen som anmäler sig. hände lite på min förrförra blogg så man blir så besviken! så de skulle vara kul om ni kommenterade vad ni tycker om att ha en tävling, här är ex på saker som kan va ett pris. kommentera gärna vad ni hälst skulle vilja ha för pris.
-grimma
-luva
-framskydd
de e vad jag kan bidra med! så kommentera en massa nu så kanske just DU vinner en dag!!



japp snart helg, ska bli skönt. inte ngn sån WOW VA KUL helg utan helt okeyyy på lörda ska jag vara matchrappotör på ip :( suger! sen ska jag va me ida wihoo. sen på söndag så e de cup heeela lååånga dan!
men japp gör nog ett litet mobil inlägg innan jag ska nana. men japp då väntar jag på kommentarer!!!

 en bild på mej men igga texten längst ner, de va min förra blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0