visstvisst XD

fick en kommentar av ngn random person som skrev vilma me enkel v. hahah jag fåårr dammpp på de. sorry den personen XD den fråga om jag kunde lägga upp bilder på mitt smink. visst kan jag göra de. men ja sminkar mej never typ och har aslite smink. blir så trött på alla tjejer som inte vågar visa sig osminkade och sminkar sig övermycke! va nöjd me ditt utseende och gör de inte till ngt de inte är. men ja jag lägger upp en bild ngn gång! 

  ganska gammal bild.

men ja nu taggar vi ponnyakuten som börjar snart! hahhaahahahhaha vilken tönt jag e, men kan inte hjälpa de jag älskar de programmet. får en att sakna AW ngt enormt!



bara för de fick de bli en bild från AW en sån sprayy som alla gick runt och droga hela tiden hahhaha.

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0