when nothings goes right, turn left.<3

Japp innan så skulle ja baka muffins. Ni kan ju gissa hur de gick? XD FAIL. Hahaha jag sugre på laga mat & baka och sånt. XD To i 3 dl för mycke mjölk, så dom blev helt rinninga. Blääääääääää. Haha sjukt smart av mig!
lol.

Men imorrn e de fotboll, inomhus, mycke roligare me utomhus. men ajaaa. ihelgen har jag typ inge planerat
förutom stallet på söndag och en sväng in to da town, MALMÖÖÖ me mammi på lördag. Lite kläder ska innhandlas ska tjata pöö så¨de blir te my one också så jag får spendera mitt presentkort. Fast NÄ de va nt så smart igentligen för jag ska köpa en luva för 199kr och har 100 på presentkortet. 123 då e mina money slut, och jag
MÅSTE spara te stockholm. jag hatar att jag nt har några pengar XD :( hehe. 


bild från i sommras.

men nu ska jag dissa datan och joina min älskade AJJFÖÖNN<3
men bloggar direkt efter da school imorrn. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0