Awesome day!

Har haft en aewsome day med Alex!
Varit på kalas och ätit middag hemma hos mina
FARMOR &FARFAR.
HAr en sjukt rolig nyhet! Emelie ska börja rida Abbey och Ville!
Alla gånger hon har följt med har lönat sig!
På söndag ska hon "provrida" Abbey (antagligen) och då tar jag nog Ville ♥
Imorgon rider jag ut med Cassie och Dannie & Sofia (som går brevid) klockan 2 ty ;)
Då tar jag Ville. Har inte ridit honom dem 2 sista gångerna för då hade jag Abbey.

Äntligen ska jag och snyggingen kunna rida SJÄLVA tillsammans.
Ska bli super härligt!
Jag måste ta nya bilder på mig & Ville och mig & Abbey eftersom nu är det
nästan bara bilder på Ville och t.ex så har jag bara Ville på headern och jag rider
Både Abbey och Ville. Måste nog snart över tala pappa att hänga med 2 gånger
så att han kan fota mig och ville+abbey ♥
Det var lite uppdate av mig. Kommer liite imorgon också på morgonen.
Sen kanske ckså lite på kvällen.

Detta var länge sedan ;) Det var förra året. Hahah! Låter så LÄNGE sedan
när man säger så men vi har utveklats super mycket under dem här
månaderna tillsammans. Snart åker Sofia igen och då MÅSTE verkligen
hästarna ridas och bli riktiga hästar.
Men det var allt för denna gången ha det suuuiper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0