back on track!

Hallåå
Nu är jag hemma igen och börjar blogga precis som vanligt :) Statestiken är totaly sämst men de ska vi ändra på nu! Jag vaknade klockan 7 idag-.- Men klockan va 9 på mauritsius så aa jag va ju van vi de.
Men vi kom hem vi typ 11 igår och då palla jag inte blogga skulle lixom packa upp och sånt.
Men idag kommer världens finaste cheyy hit dvs ida <3

Japp vi behöver en ny design men lixom våra ser typ bara likadana ut hela tiden så skulle ngn vilja göra en header till oss?? Ni kan få en FET länk eller whatever någooonn????
Kommentera/messa/ring!

Ett inlägg med allt vi har gjort där kommer upp zoon. Japp wiifii på hotellet sög dom typ bytte lösenord lixom hela tiden och så va de så sjukt segt-.- Jag har fotat me mobilen,digitalkameran & systemkameran. Vill ni ha en FET bildbomb?? Pallar lixom inte lägga upp 30 bilder och så vill ingen se dom.



saknar min fina ponnybus<3 Tur att jag ska rida honom imorrn :D

/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0