bandet BOOM slår igenom stort me hallosaft

Ida stack för en stund sen. Hon skulle iväg, de e bajs.
Men nu har jag precis målat naglarna och sen ska jag och mamma kolla på mina skriftliga omdömen.
Hoppas jag är godkänd i alla ämnen!
Sen somsagt ska vi dåe på släktkalas. Känns som om jag e d 24/7 men har man BIG släkt so.
Ida och jag kolla på Harry Potter 7 del 2. Lika bra som alltid. Islutet gjorde vi om filmen hehe..
Men sen blev vi typ överflummiga och filma massa videos när jag sjunger och ida spelar. Tro mej dom vill INGEN se. Så gjorde vi egna subs asgoa!!

Från Linnicsh:
Bruuuniss! Måste träffas snart bebis <3

svar från Wilmicsh:
Heheh aaa. Aduu ring mej! <33



Snyggichar dåe---

Dagens fail:

Jag: Men åå TV har damp filmen startar inte!!
Ida: Men TV e inte på ens..
Jag: HAHAHAH OJJ.

Fail.

Ida satt och yra och helt plötsligt säger hon JA HENNES PARALLELKOMPIS. HAHHAHAHAH.
Normalt?
knappast va?

Jag spillde precis ut HELA flaskan me nagelacksborttagnings medel. faaiill.
Och jusstteee! Rubriken talar STORT

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0