Imorgon blire stallet!

Jadå då åker man till stallet imorgon och ska träffa pollarna.
Ska bli härligt att träffa mina busar igen!
Ska rida med Cassandra och Sofia (tror jag) och det kommer antagligen bli super kul.
NU vill jag att Wilma ska komma hem! I år kommer det att bli ett underbart år!
Här e lite av mina nya löften för 2012!

♥Bli en bättre ryttare
♥Bli snällare mot mina syskon
Lära mig att SPARA mina pengare (just nu är jag pank)
♥Börja träna allvar med Ville och Abbey

Ja det var typ mina löften :) Hmm... undrar ifall jag kommer hålla dem. Hoppas!
Ska typ börja pilla på en ny header. Men jag måste ha tiep nya bilder för alla har ni redan sätt.
Idag har jag varit med Emelie och vi typ kollade ridläger sen stack vi och kollade på bio.
Pallar inte skriva mer så här kommer liite bilder :)

Har ni några förslag vad jag ska skriva? :) Kommentera i sådana fall!
Puss och hej på er alla för nu sticker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0