Jag har skapat en ny blogg

Jag har skapat en ny blogg som heter gavryttarna.blogg.se :) Där bloggar jag bara om ridningen med Abbey. Jag har den bloggen med Cassandra Emelie Sofi och Sofie. Det är för när ägaren är i paris så kan hon bara kolla på bloggen hur det går för oss och så.
Lwmupparna är alltid blogg nummer 1 men jag kommer också behöva blogga på gavryttarna.
Ska rida idag med Emelie. Red igår också med emelie. Jag red Goldie. Det är storhästen.
Har inte ridit storhäst på typ2 år så det var as nice!
Jag red barbacka och det gick skit bra. Hon är speciell för man måste ha
SJUKT
stilla hand.

På bild Cassied och Goldie :)
Det var lite uppdate ifreån min sida! Hejdååå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0