tbx

Hejsan bloggisen! Ser att mina inst inte har kommit upp :(
Kom hem halv 2 i natt. Asså det är helt sjukt vi satt fast i en bil kö på en motor väg i 4,5 timme!
Och lixom alla var skit kissiga så vi gick ut i skogen och så kom jag på att jag kan inte kissa i skogen.
Jag fick liksom PANIK.
Hade hålt mig i 4 timmar också kunde jag inte. Så fick jag vänta typ 3 timmar till tills det kom en bensin mack och då kunde jag KISSA.
Men ialla fall detta var rekord i att sitta i bilen. Det tog sammanlagt 13 timmar denna resan ifrån holland till Sverige. Det brukar ta typ 7 timmar vanligt vis men inte idag. Jag får vi alltid lite saker när jag är där så denna gången fick jag:
1 jätte fin blus
3 Par KL strumpor(mina gamla är i sönder)
2 Nystan garn
1 par nya höga byxer ifrån pieces :)
Allt är skit snyggt. Idag ska jag ha på mig byxorna och blusen. Men nu kan jag inte blogga mer för jag ska till doktorn nu och göra en hjärt undersökning eftersom jag har problem med hjärtat. Har väntat på denna tiden i flera veckor nu så jag ser verkligen fram emot detta!

Ps. Det blir ingen bild nu för idag kommer det en bildbomb ifrån semestern!

Kommentarer
Postat av: Petra

vad har du för problem med hjärtat? :o <3

2012-01-04 @ 17:57:39
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0